in ,

Cerita Lucu Sunda yang Bikin Ngakak Online

Ngakakonline Warga ngakak, kali ini mimin akan membagikan cerita lucu Sunda yang gokilnya bakalan ngocok perut. Nah yuk disimak kumpulan cerita lucu sunda ini yang dijamin bakalan bikin kamu ngakak online hehe.

Nikah

Maman: Neng, aa teh bener bener cinta ka eneng..
Neng Rita: Ah nu leres a?Maman: Leres ikh.. Ari neng cinta teu ka aa?
Neng Rita: Nya cinta atuh a..
Maman: Mun eneng cinta ka aa, urang nikah atuh yu!
Neng Rita: Ikh ari aa, apan urang na ge sakola keneh?!
Maman: Em… Kmh lamun urang nikah na poe minggu atuh.! Pan poe minggu mah libur!
Neng Rita: ???

Cerita lucu sunda

Celana Kolor

Oded: Neng kadieu heula sakeudeung
Neng: Aya naon kang? (Nyampeurkeun)
Oded: Ieu pang garokeun taeun akang (bari muka kolor)
Neng: (olohok) alaahhh siah..loba sireuman kieu kang, na kunaon ath taeun th bet di geubrong ku sireum (bari di garo)
Oded: Heu’euh nyaeta ti saprak make kolor itu tuh (nunjuk kanu kolor)
Neng: Alaahh..paingan ath, da kolor eta mah tadi di pake ngelap cai gula tadi bahe..
Oded: Haduhh…kabiasa’an maneh mah ngelap sok kunaon wae, nyaho eta th kolor hiji-hijina (luwa lewe rek leweh)
Sepatu Kulit Asli
Kabayan: Ari silaing bisa atawa hente ngabedakeun antara sapatu kulit asli jeung anu imitasi?
Ibro: Teu, teu nyaho. Cing, cing tah kumaha ngabedakeunana?
Kabayan: Babari pisan, si sapatu teh sina dicoco reungit. Lamun eta sapatu barentol, eta berarti sapatu kulit asli

Cerita lucu sunda

Sakit Koneng

Maman: Dokter, leres abdi teh katarajang kasakit koneng?
Dokter: Leres
Maman: Naon tandana atuh?
Dokter: Kapan eta waos Bapak

Cerita lucu sunda

Itulah beberapa cerita lucu dari orang sunda dalam kehidupannya sehari-hari, jika kamu bukan orang Sunda mungkin akan bingung dan bertanya-tanya, lucunya dibagian mana sih??

Namanya juga cerita lawakan orang Sunda jadi menggunakan bahasa Sunda, hihihi. Kalau nggak paham, nggak ada salahnya kamu minta bantuan ke temanmu yang bisa bahasa Sunda.

Baca juga artikel lucu lainnya : Cerita Lucu Pendek ini Dijamin Bakal Bikin Ngakak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cerita Lucu Pendek

Cerita Lucu Pendek ini Dijamin Bakal Bikin Ngakak

Cerita Lucu Anak

Cerita Lucu Anak ini Bakal Bikin Sakit Perut